previous arrow
next arrow
Slider

 

KRASNOLUDKI 
  W CZERWCU BĘDZIEMY: 

- kształtować umiejętności klasyfikowania ze względu na jedną lub dwie cechy
-wdrażać do zgodnego współdziałania  w zespołach i porozumiewania się umiarkowanym tonem głosu

- kształtować prawidłową postawę wobec swoich obowiązków ( zabawy parateatralne)
- rozwijać w sobie postawy szacunku dla inności fizycznej i kulturowej
- poszerzać wiedzę dzieci o nazwy zwierząt żyjących w polskich lasach: dzik, zając, lis, sarna oraz mieszkających w ZOO
- wdrażać do szanowania zwierząt i ich miejsca zamieszkania
- rozwijać kreatywność i sprawność ruchową
- kształtować umiejętności porządkowania elementów od najmniejszego do największego i odwrotnie
- obserwować zmiany zachodzące w przyrodzie latem
- rozpoznawać na obrazkach krajobrazy: morze, góry, las
- zwracać uwagę na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wakacyjnych wyjazdów
- zachęcać do tworzenia prac plastycznych o tematyce wakacyjnej

   TYGRYSKI I PUCHATKI
  W CZERWCU BĘDZIEMY: 

- obserwować zmiany zachodzące w przyrodzie wczesnym latem

- przebywać na świeżym powietrzu, uczestniczyć w spacerach, zabawach

i ćwiczeniach ruchowych

- ubierać się odpowiednio do warunków atmosferycznych

- słuchać muzyki, śpiewać piosenki i grać na instrumentach perkusyjnych

- rytmicznie poruszać się przy muzyce

- rozwijać sprawność manualną poprzez różnorodną działalność plastyczną

- kształtować mowę poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące

utworów literackich

- doskonalić umiejętność przeliczania

- wdrażać do zgodnej zabawy podczas wspólnych działań

- poznawać sytuacje zagrażające bezpieczeństwu podczas wakacyjnych

wyjazdów

 

SMERFY I KANGURKI
  W CZERWCU  BĘDZIEMY: 
 

- zdobywać wiedzę na temat dzieci z różnych stron świata
- zaznajamiać dzieci z ich prawami i obowiązkami
- poszerzać wiedzę na temat zwierząt żyjących na świecie oraz miejsc ich występowania
- poznawać zwierzęta żyjące pod ochroną
- poszerzać wiedzę na temat polskich parków narodowych oraz ich mieszkańców
- utrwalać kolejność miesięcy oraz pór roku
- poszerzać słownictwo o  nazwy kwiatów i owadów żyjących na łące
- poznawać zasady bezpiecznego wypoczynku podczas wakacji
- poszerzać wiedzę na temat zjawisk atmosferycznych występujących latem
- zapoznawać dzieci z mapą Polski i świata
- doskonalić umiejętności matematyczne : klasyfikowanie, przeliczanie i porównywanie liczb
- rozwijać sprawność manualną i ekspresję twórczą

 
PSZCZÓŁKI PLASTUSIE I GUMISIE

W CZERWCU BĘDZIEMY: 

- rozwijać kompetencje matematyczne poprze wprowadzenie znaki "-"; posługiwanie się modelami monet i banknotów
- doskonalić umiejętność rozpoznawania kontynentów na mapie oraz tworzyć kolekcje zwierząt na podstawie mapy świata
- wdrażać do samodzielnego poszukiwania informacji o zwierzętach w różnych źródłach ( książki, ilustracje, albumy)
- poszerzać zasób słownictwa
-rozwijać kompetencje językowe poprzez analizę i syntezę głosek w słowach, określać głoski w nagłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej
- poznawać zasady bezpiecznego poruszania się po lesie
- poszerzać zasób słownictwa o pojęcia związane z pierwszą pomocą
- utrwalać zasady bezpiecznego zachowania się podczas burzy
- wspomagać rozwój  umysłowy poprzez eksperymentowanie, sprawdzanie
i weryfikowanie hipotez
- tworzyć kalendarz letniej pogody
 kształtować wrażliwość estetyczną
- utrwalać zasady bezpieczeństwa podczas letniego wypoczynku
- rozwijać koordynację wzrokowo-ruchową poprzez zabawy ruchowe
- uczestniczyć w akademii z okazji zakończenia przedszkola

Licznik odwiedzin

Dziś 123

Wczoraj 113

W tym tygodniu 639

W tym miesiącu 2326

Od 30.09.2017 62268

Kubik-Rubik Joomla! Extensions